Úvod
Rád bych s vámi dnes sdílel jeden krátký příběh o tom, jak jsem dokázal prodat jeden z nejdražších a nejkrásnějších bytů v Pardubicích. Tento prodej byl skutečnou výzvou, ale díky naší unikátní strategii spojené s inzerováním, prohlídkami a profesionálním jednáním jsme dosáhli skvělého výsledků.
Cenotvorba
Hlavním vodítkem byla cenová mapa, kterou jsem zaměřil na byty poblíž centra Pardubic. Cena je vytvořena na základě nabídky obdobných bytů v daném čase. Výhodou je také skutečnost, že mohu nahlédnout do realizovaných prodejů v posledních 6 měsících, které jsou evidované v katastru nemovitostí. Ocenění nemovitosti vychází vždy průměrně a přihlížím především k lokalitě samotné, stavu nemovitosti, velikosti, dispozici, orientaci, budoucnosti lokality a jedinečným aspektům. Právě proto jsme se s majitelem dohodli na jasných podmínkách prodeje. Bližší informace o tom, jakou má vaše nemovitost aktuálně cenu najdete zde.
Časový limit prodeje
Zde jsme neměli žádný konkrétní časový rámec, pouze jsme se ocitli v období, kdy poptávka nebyla příliš výrazná. To platí zejména kvůli prázdninám a tropickým letním dnům, kdy se lidé více chtěli věnovat odpočinku u vody než absolvovat prohlídky.
Inzerce Bytu
Rozsáhlá online kampaň je také klíčová. Inzerovali jsme na všech relevantních online serverech, včetně Facebooku, Sreality, RealityIdnes a YouTube. Využívám nejnavštěvovanější servery v republice. Inzerce na Sreality.cz a Reality.iDNES.cz je efektivní, nicméně je řadím do kategorie pasivních inzerátů. Nyní však několik slov o naší aktivní inzerci. Na sociálních sítích se ve vašem okolí pohybuje kolem 20 000 potencionálních kupujících. Mnozí z nich zpočátku ani nepřemýšlejí o nákupu nemovitosti, nebo jednoduše nemají povědomí o této příležitosti. Naše inzerce o nemovitosti zazněla nejen na YouTube a Instagramu, ale také na mé Facebookové stránce. Jedinou podmínkou je však správně zacílit a nastavit reklamu. I když zainvestujete např. 40 000 Kč/týdně, pouhé spuštění reklamy nestačí. Pokud vám chybí zkušenosti s online marketingem, může to být složité. Přes Facebook se nám podařilo na Pardubicku oslovit přes 56 000 lidí za pouhých 20 dní inzerce.
Dopisové kampaně
Oslovili jsme potenciální zájemce také prostřednictvím dopisových kampaní, které zdůrazňovaly jedinečnost a hodnotu této příležitostí.
Prohlídky bytu
Na prohlídky dorazilo celkem 16 potenciálních zájemců, což svědčí o atraktivitě nemovitosti. Každému zájemci jsme věnoval individuální prohlídku a odpověděl na všechny jejich potřeby.
Jednání se Zájemci a Majitelem
Naším cílem bylo vytvořit vzájemně výhodný obchod. Jednání se zájemci i majitelem bylo založeno na otevřené a profesionální komunikaci. Díky respektu k přání zájemců a spolupráci s majitelem jsme dosáhli hladkého a efektivního průběhu celého procesu.
Závěr (rezervace 11 500 000Kč po 63 dnech)
Díky kombinaci kvalitní inzerce, úspěšných kampaní a profesionálního přístupu jsme rezervovali a následně prodali jeden z nejdražších a nejkrásnějších bytů v Pardubicích. Tento příběh nám ukazuje, že s pečlivou strategií a výjimečným týmovým úsilím lze dosáhnout vynikajících výsledků při prodeji nemovitostí.